Monday, April 16, 2007

Амьдралаа б чамд хайртай.


"Ирсэн болвол буцах болдог дэлхийд
Энгэрээ түшээд өвгөд минь одлоо ч
Ээжээ баярлуулж үрс төрдгиймаа
Эхийн хэвлийгээс хүйгээр салавч
Эх орноосоо хүй нь тасардаггүй.
Амьдралаа амьдралаа
Би чамд хайртай" гэдэг нэгэн сайхан дууг би дуулах дуртай. Энэ дууны үг бүрийг бодож байгаад та нэг удаа ч болсон дуулаад үзээрэй.

Хүн бүхэнд бахархах нэг зүйл байдаг байх. Миний хувьд ээж болж ээжийнхээ жаргал зовлонг эдэлж, хүү охин хоёр минь миний хайраар дэлхийг төсөөлж байгаад бахархаж явдаг. Энэ удаа охин минь надад хэлсэн нэгэн гайхамшигиай бөгөөд дотно үгийг бичлээ. "Ээжээ би таны охин болж энэ дэлхийд төрсөндөө насан туршдаа бахархах болно." гэсэн үг миний амьдралдаа хэн нэгнээс сонссон хайрын сонатаас илүү сайхан байдаг.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home