Thursday, November 02, 2006

saule-tuya

Намайг Туяа гэдэг. Нэгэн төсвийн байгууллагад нягтлан бодогч хийдэг бөгөөд энэ мэргэжлээр 5 жил ажиллаж байна. Манай байгууллага 20 жилийн түүхтэй бөгөөд энэ хугацаанд миний бие 4 дэх нягтлан бодогч болсон. Цаашид энэ чиглэлээр ажиллахдаа өөрийн боловсрол мэдлэгээ дээшлүүлж өөрийн боломжит хэмжээнд хүртэл өөр ямар нэгэн байгуулагад ажиллаад орчноо солиод үзэх хүсэлтэй байгаа. Миний хувьд танил тал, хэн нэгэнд өгөх бэл бэнчин маш муу тул хүссэн ажлаа хийгээд явах гэхээр маш том хана өмнө минь гарч ирээд би түүнийг цөм цохих гэхээр хүч дутаад байна. Миний туйлийн хүслэн бол гадаадын ядаж 1-2 улсад гарч урт богино хугацаа нь хамаагүй амьдарч үзэж өөрийгөө нээх хэрэгтэй байна. надад үүнийг хийхэд зөвлөмж, блолцоо хэрэгтэй байна. Нөөц хязгааргүй боловч нөөцийг зөвхөн хүний үйл ажиллагаагаар бий болгодог гэдэгт би гүн итгэдэг.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home